Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 20 oktober 2020

Av Pink Ozzy - 20 oktober 2020 12:28

Verkar som om personer i storstadsregionerna Stockholm, Göteborg och Malmö plankat för ca 7,6 miljarder i kollektivtrafiken.
Men hur man tänker dom? Vi får hoppas att bolagen inte kompenseras via skatten utan via höjda biljettpriser. Jag har inte lust att betala för vad rötäggen i storstäderna ställer till med.

Av Pink Ozzy - 20 oktober 2020 12:23

Körde in frugan till akuten på sjukhuset i morse. Hon fick stanna kvar och jag vet inget mer egentligen. Hon har ringt och allt tycks vara ytterst osäkert.
Ovissheten är det värsta. Att sitta hemma och inte veta är inte kul. Matlust har jag inte heller.
Har man levt ned någon i 50 år så blir man orolig och kan inte koncentrera sig. Man bara väntar på att telefonen ska ringa.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards