Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 30 oktober 2020

Av Pink Ozzy - 30 oktober 2020 10:00

Sommarprogram och snyftartiklar efter Claes Elfsbergs bortgångna dotter. Ok visst, jag tycker synd om Claes Elfsbergs. Men nu sitter mängder av män och kvinnor som också förlorat ett barn eller nära anhörig och ser detta. De mår troligen inte bra av att se detta. Gamla sår rivs upp och minnena kommer tillbaka.
Idag står det att Elfsberg fick gå i terapi efter inspelningen. Hur många föräldrar som mist ett barn och ser detta behöver också gå i terapi?
Nej, jag förstår inte vitsen och nyttan med den typen av program och artiklar som bara är ute efter lite sensation och inte tänker hela vägen innan de filmar eller skriver.
Detta är dock inte något mot Claes personligen. Han har varit en av TV-historiens bästa nyhetsankare.men ibland måste man stanna upp vid rätt tidpunkt.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards