Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 23 oktober 2020

Av Pink Ozzy - 23 oktober 2020 12:05

Otroligt att detta förekommer i Sverige. Mördaren Tishko Ahmed får nu sitt straff på livstid sänkt i hovrätten till 18 år. Jo, du kanske minns att det var äcklet som mördade Wilma.
Stoppa honom i en fängelsehåla och släng nyckeln annars kommer han att mörda igen. 18 år innebär väl att han kommer ut om ca 12-15 år. Då är det dags för alla kvinnor att se upp. Då kommer en låt mördare ut. Så jävla släppt av hovrätten.

Av Pink Ozzy - 23 oktober 2020 09:48

Senaste tiden gäller det in olika oppositionslistor. Senast igår stod det om vilka frågor som de olika partierna drev hårdast enligt folket.
Men vad är detta för undersökning? Det enda den visar är att oppositionen väljer att tala om de ämnen folk vill höra. Samtidigt som regeringen måste slåss mot coronan, verkligheten och ett antal samarbetspartier.
Att sitta i opposition som Kd, M och SD nu gör och där även L och C delvis medverkar är hur lätt som helst. Bara öppna kvällstidningen och välja ut lämpliga ämnen. Frågan vad och hur man driver övriga frågor. Nej, just nu sitter ett gäng populister i opposition och det är där de hör hemma.

Av Pink Ozzy - 23 oktober 2020 09:24

Runar Sögaard har ju bl a utgett sig vara nån typ av präst, men själv tycker jag han är en jävla tomte, om än lite affärsdrivande. Han började få ett namn när han gifte sig med Carola. Sen skilde han sig och han fick nya fina rubriker. En gång jagade han från ett fönster i sitt hus och fick nya fina löp. Han var över i USA och lekte nån slags mångsysslare i talets gåva och fick flera kändisar lyssna till honom så tidningarna hängde på.
Och nu har han kommit med sin bok och det blir nya spaltmeter.
Han är en jävla tomte med talets gåva och smart på att få reklam via pressen.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards