Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 16 november 2022

Av Pink Ozzy - 16 november 2022 19:59

Nu är väl fan lös. Vi har både tidsbegränsade och permanenta uppehållstillstånd.
Nu ska den totalt intelligensbefriade regeringen undersöka om permanenta uppehållstillstånd kan omvandlas till tidsbegränsade.
Jag har visserligen varit för tidsbegränsade uppehållstillstånd, men göra om permanenta uppehållstillstånd till tidsbegränsade är ju rena vansinne och omänskligt för de som har fått permanenta och skapat sig ett liv här.
Det är de blåbrunas vision om ett nytt Sverige. Snart emigrera jag till ett humanare land.

Av Pink Ozzy - 16 november 2022 18:05

Hur fan kan någon vara elak mot Kodjor Akolor? En fantastisk människa som vi behöver fler av. Vilken humor , vilket skratt. Han är bara för härlig. Att skiva skit på nätet om honom visar bara att en del är avundsjuka över att han har kommit nån vart. Och just det är lite konstigt med nättrollen. Om en som har ett ursprung i rätt annat land direkt eller indirekt så gnälls det hej vilt om det och har någon ett jobb kommer den svenska avundsjukan. Men alla små troll. Så långt som Akolor har kommit kommer ni aldrig i era erbarmliga trolliv.

Av Pink Ozzy - 16 november 2022 16:49

Det är en stor skam för FIFA att ge Qatar Fotbolls-VM. Har läst på lite nu och kan för mitt liv inte förstå hur det gått till. Är de som redan har pengar så sugen efter mer att de låter sig mutas? För det kan även en blind se att mutor förekommit.
Nästan 7000 människor har dött under arbetet. Det är det man vet. Men många kommer till som man knte vet om. Detta är gästarbetare från Afrika, Indonesien, Nepal m fl länder. Många har jobbat 7 dagar i veckan för några kronor om dagen.
Under en period bestod Qatar till 80 procent av gästarbetare. De fick slita hårt för sina pengar.
Och nu förväntar Qatar att vi tittar. Jo, det gör vi, men med avsmak. Kvinnor måste gå med huvudbonad, sex utanför äktenskapet är straffbart och HBTQ-frågor finns inte på agendan. Homosexuella par är det med livet som insats.
HUR FAN KAN FIFA GODTA DETTA!!!!!!!

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards