Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 23 november 2022

Av Pink Ozzy - 23 november 2022 15:11

Irriterar mig lite över VAR fast jag tillhörde dom som förespråkade det. Men flera mål har redan dömts bort av VAR-teamet. Min Undran är då hur det har varit hittills från division 5 till landslaget. Det har ju nästan förts bort 25%. Innebär i teorin att mängder av matcher skulle fått en helt annan utgång.
Serier har kanske fått gelt fel segrare. Lite skrämmande.
Vem minns inte 3-2 målet 1966 i finalen. En boll som aldrig var inne. Eller Maradona med sin "Guds hand" .
Och detta eviga filmande. När ska domarna våga ge gula kort till dom dom filmar?

.

Av Pink Ozzy - 23 november 2022 15:04

Jag kan inte vara klok. Har väl aldrig köpt så många nya frön som i år. Nu kom det ett msil om 30% rabatt på frön från Impecta. Jaha, då rök det några 100 igen. Får jag upp alla växter kommer det verkligen att blomma hos mig i år.
Men man vet ju inte. Som min rygg är nu kommer jag nog inte att kunna hålla på mer än 1-5 säsonger till. Sen får det väl växa vilt.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards