Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 22 november 2022

Av Pink Ozzy - 22 november 2022 15:30

Vilken förmiddag. Skulle skriva ut några mail. Jag brukar inte göra det men denna gång var jag tvungen. Jag klickar fram webbmailen och kommer inte in!!!!!!
Panik!!!!!
Normalt för mig annars är paddan eller mobilen och där funkar det. Men nån gång den senaste månaden måste jag ha bytt lösen och glömt att anteckna det. Så där satt jag. Provade nästan allt. Chattade med Samsung, men där fick ingen hjälp.
Till slut kom jag på en förhoppningsvis tillfällig lösning. Jag skapade en ny brevlåda tog mobilen och skickade de mail jag behövde till datorn. Ja det låter snurrigt och är det också. När jag får tid måste jag lösa. Men 2 timmar för några mejl. Nu ska jag vara mera noggrann med mina lösenord.

Av Pink Ozzy - 22 november 2022 14:50

Det tog inte många dagar innan den första skrällen i fotbolls-VM kom. Argentina-Saudiarabien 1-2. Ja, det går inte att tro att en man, Messi, ska göra allt. Det var nog det sämsta spel jag gar sett Argentina göra.
För övrigt har det tills nu bara varit dåligt spel. Desto mer fall och åmande över "skador". Inte många som hade platsat i det svenska damhandbollslaget. Där gnälls det inte i onödan. Det där får ju killarna sluta upp med. Trasar ju sönder hela spelet. Tänker de inte på att vi ser reprisen och att domarna säkert också gör det för att läsa in sig. Men nu kom jag lite av från ämnet. Det var ju Argentina som förlorade mot Saudiarabien med 1-2. Känn på den.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards