Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 9 april 2022

Av Pink Ozzy - 9 april 2022 21:09

Liberalerna har äntligen bytt partiledare. Nu väntar jag bara på att Miljöpartiet byter ut sina 2 mot 1 partiledare. Det där fjantet med att ha 2 språkrör får de lägga av med om de ska vara kvar efter nästa val. Så nu är det Miljöpartiets problem om de ska hålla fast vid 2 språkrör eller 1 partiledare och kvar i riksdagen efter nästa val.

#miljöpartiet #språkrör #val #riksdagen

Av Pink Ozzy - 9 april 2022 21:02

Såg sista (?) Bondfilmen No time to die. Precis som alla andra Bondrullar är de bitvis väldigt överdrivna. En del motorcykelstunds i början är dock rätt häftiga. Det fantastiska är att det sköts över 1000 skott mot honom och han blev aldrig allvarligt skaffa. Däremot sköt han ihjäl ett stort antal av buset. Ofta med endast 1 skott från en kortpipig pistol. Men bortser man från en del missar av olika slag så är det trots allt en skaplig rulle som jag skulle vilja ge 3,5 i betyg.

#jamesbond #notimetodie

Av Pink Ozzy - 9 april 2022 20:46

Har du funderat på en sak? De flesta nya svenska serier och filmer har minst 1 drönarscen. Många filmer har betydligt fler. Så ser man en drönaren flyga runt så kan det mycket väl vara en pågående filminspelning.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards