Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 18 april 2022

Av Pink Ozzy - 18 april 2022 09:40

Idag blir det tredje dan på rad som jag är i trädgårdslandet. Har varit mycket pyssel med att laga gamla pallkragar, men jag vill inte köpa nya för minst 200 kr styck. Men nu är det klart. Nåja, egentligen inte, men min rygg vill inte gräva fram fler kragar så de får vara just nu. Det är massor av annat att göra. Idag kommer jag troligen att kratta alla land och lägga på plast. Jag kanske t o m sätter några potatisar och lök och så så lite Dill, sallad mm. Vi får se hur länge ryggen håller. De två senaste dagarna har jag bl a gått på Tradolan. Idag blir det en annan blandning för att hålla ut.
Ibland stannar jag upp mitt i alla göromål bara gör att titta på en fjäril , bagge eller fågel. Eller bara för att titta på de vårblommor som blommar nu.
Visserligen gör det otroligt ont i ryggen, men det är också rogivande.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards