Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 24 april 2022

Av Pink Ozzy - 24 april 2022 22:13

Le Pen blev inte första dam i Frankrike. Tack alla fransoser för detta. Folket gillar inte Macron, men ännu mindre Le Pen. Vi får hoppas att Frankrike återgår till det normala nu.
#frankrike #macron #lepen #france

Av Pink Ozzy - 24 april 2022 10:01

Jag tittar inte på Let's dance. Däremot läser jag om det varje söndag. Jag har 2 favoriter fast jag inte har en aning om hur bra eller dåliga de är. Det är Marie Mandelmann och Aron Andersson. Marie för att hon bevisar att även folk med gröna fingrar och är kring 50 kan dansa och Aron för att han är en fantastisk förebild för alla som har någon form av rörelsedefekt. Aron visar för slla qtt det går stt dansa. På den tiden jag åkte med Ålandsbåtarna bjöd jag alltid upp någon i rullstol för 2-3 danser och alla blev lika glada varje gång. Visserligen var det inte samma sak som att dansa med någon som kan gå normalt, men än sen? Jag gjorde det alltid för att glädja de som satt i rullstolen och trånade efter att få dansa och aldrig bli uppbjudna. Det var jättekul och jättetacksamt.
Och nu är det Aron dom sitter i rullstol och dansar. En fantastisk förebild för alla med någon funktionsnedsättning.
Jag kommer nog så småningom smyga in på TV4Play och spola fram till Aron, bara för att se hur han dansar.
Tyvärr har vi ju också våra hatande nättroll som inte unnar honom någon framgång. De kan i mina ögon dra åt helvete. De flesta av dom har säkerligen aldrig vågat bjuda upp och säkerligen inte dansat i hels sitt liv.
Själv önskar jag Aron och Marie all lycka. Kommer dom till finalen ska jag titta.

#tv4 #letsdance #let'sdance #aronandersson #mariemandelmann #förebilder #allakandansa #rullstol #feganättroll

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards