Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 20 april 2022

Av Pink Ozzy - 20 april 2022 20:28

Läser Aftonbladet och förvånar mig över det stora antalet s k ickenyheter. D v s sånt som inte hör hemma i en kvällstidning som för övrigt numera redan kommer på morgonen.
Idag var det en polis, Martin Melin, som också varit med i Robinson. Han går ut i tidningen och säger att han vill kastrerar sig. Jaha, OCH VEM FAN BRYR SIG?
Anna Brolin, hon som bl a är programledare ska skilja sig. Jaha, OCH VEM FAN BRYR SIG ?
Det finns tydligen ett program som heter "Gift vid första ögonkastet". Fråga inte mig, jag vet inte mer. Tydligen vill en sån där C-kändis i programmet ställa ut sina nakenbilder. Jaha, OCH VEM FAN BRYR SIG?
Och så håller det på och fyller en massa sidor med ren skit. Dessutom har man numera 8-10 sidor med diverse korsord och några sidor med TV-sidor och väder.
M a o blir det inte många sidor över för riktig journalistik. Sa jag förresten att tidningen först börjar på sidan 8. Innan dess är det ledare och diverse reklam. Ska påpeka att jag här blandar vilt mellan det digitala och det papperbladet. Fan vad det gått bakåt med verkliga nyheter.

#aftonbladet #annabrohlin #martinmelin #vemfanbryrsig

Av Pink Ozzy - 20 april 2022 14:43

Ska man inte vara svensk medborgare för att gå ställa upp i den svenska riksdagsvalet? Nu ska tydligen dansken Rasmus Paludan ställa upp i det svenska valet för partiet Stram Kurs.
Ska vi i lagommellanmjölkslandet Sverige tillåta vem som helst att bilda parti och ställa upp i riksdagsvalet?
Vad blir nästa steg? Ska danska muslimer eller radikala kommunister tillåtas ställa upp i valet?
Ena dan tillåts Paludan att hålla ett antal tal i Sverige med mångmiljonbelopp i skadegörelse och nu ska denna pajas ställa upp i valet också! Hur fan tänker våra styrande egentligen? Verkar som de har huvuden, men det blir jävligt fel när dom tänker.

#Rasmuspaludan #stramkurs #riksdagsval #sverigeettlaglöstland #sätt gränser #ändra lagar #utmedrasmuspaludan

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards