Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 22 april 2022

Av Pink Ozzy - 22 april 2022 17:08

Nu hugger populisterna som kobror. Värst är Ebba Busch som efter helgens upplopp anser att polisen borde skjutit skarpt. Nja, livet är ju inte så enkelt. Ska det eskaleras så gäller det att göra det vid rätt tillfälle.
I detta fallet var det kvinnor och barn med. Visserligen små barn och vuxna kvinnor som kastade sten, men ändå. Nej, gummikulor och pepparkulor hade varit bättre. D v s inte döda, men ge dom rn minnesbeta. Men även det måste användas med eftertanke.
Men lilla "kristna" Ebbs Busch, när ska du som säger dig vara kristen även uttala dig som sådan?

Av Pink Ozzy - 22 april 2022 16:56

Nu är det riktigt illa. Nej inte kriget i Ukraina utan en sorts nötter har återkallats. De kan innehålla lite, lite mjölk.
Nej jag är inte ironisk. Att lida av en allergi är skit. Det jag reagerar på är att man skriver detta i våra s k kvällstidningar som om det vore ett världskrig.
Dessa journalister som har en bra utbildning borde väl även junns skriva så händelsen inte överdrivs in absurdum. Det är trots allt inget världskrig. Detta är en allergi och borde kunna nedtecknade på ett mer värdigt sätt.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards