Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 9 mars 2023

Av Pink Ozzy - 9 mars 2023 20:28

Det som man absolut inte ville skulle hända hände. Viktor får komma tillbaka i Farmen. Nu är det ju nästan raka spåret i finalen. Är ju bara Sebbe som kanske kan mäta sig i styrka. Med lite tur också Nebil. Sen är det 3 tjejer och då blir det i s f kunskap mot nån kille. Möjligtvis har de bättre kunskap än Viktor. Som ni märker så tycker jag att vem som helst får vinna UTOM Viktor. Såna skenheliga fula typer ska inte få vinna.
Och vad gjorde ANNA? Jag tyckte helt klart att hon mätte till Viktors fördel. Man vet ju aldrig vilken information Viktor fick. Han var i varje fall inte närmare. Mygel från kanal 5.

Av Pink Ozzy - 9 mars 2023 18:52

Tänkte på en sak idag. Varje gång man ringer nånstans har de man ringer olika strategier för att få dig att lägga på.
1. De pratar oavbrutet och förklarar för dig vilken siffra du ska trycka på. Problemet är att ingen siffra passar och du blir vansinnig och slänger på luren.
2. Du ringer och får reda på att du är nummer 461 i kön och att dom gör allt för att jag ska får svar så snart som möjligt. Efter 2 timmar har du hamnat på plats 317 och slänger på luren.
3. Till slut kommer musikvarianten. De säger en förväntat väntetid som aldrig stämmer och sätter igång med en fruktansvärd melodislinga som startar om och om igen var trettionde sekund. Efter 150e gången du hört eländet slänger du på luren.
Det innebär att de kan hålla personalkostnaderna nere eftersom de aldrig behöver svara.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards