Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 10 mars 2023

Av Pink Ozzy - 10 mars 2023 21:09

Frugan har ont i ryggen om hon sitter i fåtöljen hela kvällen utan byter plats lite hit och dit under kvällen. Problemet är att vi då måste flytta den varje dag.
Ohållbart
Då kom hon med den geniala idéen att se älja den vi har och köpa en ny som passar bättre med en schäslong på ena sidan. Sagt och gjort. Åker till första bästa möbelaffär och chockas över den usla variationen på sofforna och de svinhöga priser.
Vi åkte hem. Innan vi åkte hade jag lagt ut saffran på nätet. 5 ringer och frågar om soffan är kvar och en ville ha den. De övriga 4 hörde aldrig av sig, som vanligt.
Och nu till det stora problemet. I morgon eftermiddag har vi ingen soffa utan bara 2 fåtöljer. Kollade på IKEAs hemsida och det verkar som vi även efter ett besök på IKEA kommer att vara utan.
Blir spännande framöver.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards