Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 18 mars 2023

Av Pink Ozzy - 18 mars 2023 14:41

Tydligen har Trump haft någon form av sexuell relation med någon som kallas Stormy Daniels. För detta och för att hon håller käft om det ska hon ha fått $130.000 vilket är ca 1,3 miljoner kronor. Men nån har tydligen läckt. Om det är hon eller nån annan har jag ingen aning om. Men det borde ju inte kunnat varit hon. Jag menar att vilken normal människa vill väl inte erkänna att hon legat med äcklet Trump. Eller är det kanske en merit i dom kretsarna. För mig är det bara äckligt. Hoppas han får några år på kåken. Men heter man Trump viftar han väl bara med några dollarsedlar och så är saken ur världen.

Av Pink Ozzy - 18 mars 2023 14:03

Kan först slå fast att jag inte kan spela gitarr fast jag har en akustisk. Har dock i massor av år drömt om en elgitarr. Råkade se en annons om en billig med förstärkare. Jag fick ta hem den, men efter 10 minuter märkte jag en massa irriterande brus. Dessutom var det väldigt trångt mellan strängarna så det blev inget köp. Lika gott det kanske. Kommer aldrig bli en hyffsad gitarrist.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards