Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 12 mars 2023

Av Pink Ozzy - 12 mars 2023 18:11

Nej TV4 denna Farmensäsong blev usel. Eller ska vi säga så här. Många deltagare var kanon, men upplägget blev allt sämre när folk åkte ut och plötsligt var inne igen. Som de tre sista som åkte ut. Inte någon skulle fått återkomma. Speciellt inte när man såg vad Viktor körde med när han återkom till farmen. Dessutom hotade Viktor en av de andra på torpet och borde således åkt ut med huvudet före.
Eller vad har Viktor gjort mer än att smöra för Anna för att få vara kvar? Pinnen han sågade var garanterat längre ifrån Sebbes. Mygel
Tycker det är stor skam att TV4 och farmenproduktionen har lagt sig platt i år för vissa deltagare.
Hela Farmen har blivit en smörig soppa. I de första avsnitten i farmens begynnelse fick farmarna det tufft och jobba för födan. Nu matas de med ideliga fester med sprit och fin mat. Går ingen nöd på dom.
Ingen rotation med arbeten har funnits i år. Samma person i köket, samma personer se om mjölkar o s v. Undrar vad som hänt om "kocken" åkt ut.
Antingen kommer ni fram till ett hållbart koncept och med en programledare som kan mäta eller så lägger ni ner skiten.

Av Pink Ozzy - 12 mars 2023 08:53

Så Mellot till ca 10% och gjorde annat under tiden. Men emellanåt ropade frugan "Titta! Det här måste du bara se." Eller så var det nån skaplig låt som Mariettes och då gick jag till TVn.
Men speciellt Loreen fick mig att fundera på ifall jag hamnat på nån slags porrklubb. Jag undrar hur många röster hon fått med vanliga kläder på sig och ett mikrofonstativ framför sig. Jag har sagt det i flera år och säger det igen. Hur länge får halvnakna tjejer vika ut sig under melodifestivalen? Detsamma gäller en tjej med vita kläder.
Det är ju löjligt när kläderna får spelar roll i en musiktävling. Och för att inte sluta där så har hon en stor låda på 18 ton över sig.
Jag säger ingenting om lådan och klädseln i en musikvideo på t ex MTV, men aldrig på mellot.
Jag tycker att ansvariga skapar klädkod samt regler för vad som får släpas in på melloscenen. Det borde finnas gränser.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards