Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 15 april 2023

Av Pink Ozzy - 15 april 2023 12:26

Filip hammar sa i frågeprogrammet Alla mot Alla att Rod Stewart hade frågat honom om han ville spela fotboll. Som alla vet är Roddan ett stort fotbollsfan av bl a Celtic.
Och vad gör Filip då? HAN TACKAR NEJ!
Är han helt galen? Om jag skulle ha 2 brutna ben hade jag inte tackat nej till Roddan. Det är ju hädelse? Hur kan du? Har pengarna stigit dig åt huvudet? Jag trodde inte att det fanns sådant folk som nobbar en fotbollsmatch med Roddan.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards