Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 22 april 2023

Av Pink Ozzy - 22 april 2023 20:04

Det måste ju vara nåt fel på honom. Ena dan sitter han i rätten och nästa dag står han framför ett gäng fans och säger att han löser Ukrainakriget på en dag, bara han blev president. Han är ju inte frisk. Självklart vore väl det en dröm om kriget slutade, men det är inte OK att använda det för att bli president.

Av Pink Ozzy - 22 april 2023 16:01

Klarade nästan 4 timmar på tomten med min skitrygg. Planerade om tomater, paprikor och diverse blommor mm. Det var så skönt i solen. De sista på en dryg vecka enligt SMHI. I så fall får man väl göra sånt man behöver göra inne. Jobb för en pensionär finns alltid.

Av Pink Ozzy - 22 april 2023 08:41

Nu har vi haft "majväder" som om nån dag kommer att följas av en period av "aprilväder". Tur att jag hann göra lite vårarbete den senaste tiden. Synd bara att det ska bli ett så kraftigt bakslag.
Men det blir väl att tillbringa några dagar i förrådet för att få ordning på det igen efter vintern. Men det är ju så mycket kvar ute så de närmaste 10 "aprilvädersdagar," är bara i vägen.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards