Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 27 april 2023

Av Pink Ozzy - 27 april 2023 17:31

Solen visar sig hela tiden och det är mellan 9 och 12 grader. Men i natt går det väl ner till 0-4 igen. M a o omöjligt att så i. Fröna kommer väl att ruttna innan värmen kommer. Lite trist när potatis och grönsaker kommer så sent och säsongen blir kort i år.

Av Pink Ozzy - 27 april 2023 08:35

Vad är det för fel på TV och Wahlgrens? Hur kan TV vara då fixerad vid att filma familjen Wahlgrens olika medlemmar oi olika serier. Det är Bianca, Pernilla, Benjamin m fl både hit och dit. Jag har visserligen inte sett annat än trailers i reklampausen, men det räcker. De är ju fan överallt. De bygger hus, älskar, lagar mat, blir kära talar ut om trosstorlekar och gud vet vad.
Räcker det inte med att de sjunger? Halva Kanal 5s budget går väl snart till The Wahlgrens. Helt sanslöst att man vill ha kameror omkring sig hela dagarna. Och helt sanslöst att inte kanalerna kan hitta på bättre program än en svensk modell av en svensk version av Kardaschians som jag för övrigt också har "missad". ?

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards