Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 15 oktober 2022

Av Pink Ozzy - 15 oktober 2022 20:39

Det knakade ordentligt i fogarna under Sabunis tid. Man gick fram och tillbaka på 4%-spärren. Och nu är man på väg dit igen. Får inte Pehrson ut mer av det s k Tidöavtalet per omgående eller säger nej på måndag så kan både han och L vara ett minne blott. Det enda han har fått med sig är sådant folk förväntat sig. Ingenting utöver det har hamnat på hans och Liberalernas bord.
Så det är bara att säga nej för Liberalerna annars adjöss Liberalerna.

Av Pink Ozzy - 15 oktober 2022 20:28

Nu blir det allvar. Putins knähund har mobiliserat sin armè och sitt flyg och tycks t o m bestyckat det med kärnvapen. Nu gäller det för NATO att stå på tå. Lukasjenko vet man ju ännu mindre var man har än Putin. Han vill ju ställa in sig på alla sätt hos Putin vilket kan få honom att ta till vad som helst. Frågan är om Putin kan tygla honom?

Av Pink Ozzy - 15 oktober 2022 16:53

Uj, numera jag helt färdig. Barnkalas med 3 barn, 2 mågar och 7 barnbarn . Jag orkar inte längre trots att alla är så snälla. Men det är slitit något man ska vara med på. Biljard t ex.
Nej, nu ska jag ta en macka, en kopp te och bara vila.

Av Pink Ozzy - 15 oktober 2022 09:46

Vad håller den medelmåttige tennisspelaren Mikael Ymer på med? Gång på gång utmärker han sig genom barnsligt dumma uttalanden.
Bl a jämför han sig med Zlatan! Ymer är just nu 99a i världen och 1a i Sverige. Detta säger dock mer om svensk tennis usla tillstånd än om Ymers tennisspel. Tror aldrig Zlatan varit på 99e plats. Zlatan är 40 år och spelar fortfarande bättre fotboll än Ymer nånsin spelat tennis eller kommer att spela tennis.
Finns det inte någon som kan tala pojkspolingen tillrätta? Han behöver ju hjälp.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards