Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 18 oktober 2022

Av Pink Ozzy - 18 oktober 2022 17:42

Jag bloggar ju på Bloggplatsen och nu tycks det vara någon form av fel. Det är omöjligt att jag bara skulle haft 4 besökare under hela dan. Antingen har de stopp på servern så inga inlägg går ut eller så är det fel i deras räkneverk. Nu när jag skriver går det rätt segt, så något är fel.
Nån mer som märkt något fel idag?

Av Pink Ozzy - 18 oktober 2022 09:17

Den Iranska klättrerskan Elnaz Rekabi tävlade i Sydkorea och kom fyra. Efter tävlingen åkte hon hem till Iran och tillfångatogs. Troligen skickades hon till det ökända Evinfängelset.
Varför skedde nu detta? Jo, Elnaz tävlade utan hijab, vilket inte regimen godtar. En regim som borde totalförbjudas. Hur kan man vara så sjuk i huvudet att man inte låter kvinnor klä sig som de vill?
Kan ingen stoppa denna sjuka regim som fortfarande lever minst 100 år efter vår tid.
Frige Elnaz Rekabi NU !

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards