Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 5 oktober 2022

Av Pink Ozzy - 5 oktober 2022 21:13

Under valet skrot Ulf Kristersson om att om han blir vald så kommer han att få saker gjort. Frågan är när han tänker börja.
Hittills har han inte ens fått ihop en regering. Idag kom det fram att SD inte vill att L sitter med i regeringen. Igår fick vi höra att dom inte kommer att kunna fixa gängkriminaliteten snabbt utan att det kommer att ta år. Har för mig att Magdalena Andersson med flera redan sa det före valet. Hon var lite mer ärlig och renhårig.
Men vi väntar väl en vecka till och kollar vad den lille mannen åstadkommit eller om Åkesson kört över honom helt och hållet.

Av Pink Ozzy - 5 oktober 2022 19:37

Jag förstår ingenting. I står i stort sätt enade mot Ryssland. Men inom se porten börjar man vekna. T ex ska ryska boxare få boxas igen. Detta är sjukt och luktar mutor lång väg. Tycks vara såatt Putin öppnat mutplånboken och mutkolvarna är tydligen många. Fy fan !

Av Pink Ozzy - 5 oktober 2022 10:12

Nu finns det folk , bl a IOKs ordförande Thomas Bach, som vill släppa in de ryska idrottarna igen. Måste jag tala om att Thomas Bach är stor Putinvän? Undrar hur mycket han får för att även framöver vara Putins vän? Lär nog vara en ansenlig summa som stoppas i något hemligt konto.
Konstigt att ett sådant svinigt beteende inom idrottens toppar alltjämt pågår. Men det är väl på detta sätt de bygger upp sina förmögenheter.
För min egen del anser jag att inga ryska idrottare ska tillbaka till de internationella arenorna innan Ryssland är ute ur Ukraina och betalat ett ordentligt krigsskadestånd.

RYSSLAND UT UR UKRAINA!

Av Pink Ozzy - 5 oktober 2022 09:59

En hel del människor har under senare tid frigivits och de ser nu att deras revir har pinkat in av andra. Något som de naturligtvis inte gillar.
Det tror jag är en av anledningarna till alla skjutningqr just nu. Dessa män kommer ut och vill vara kungar igen och då skrapar de ihop sina gamla vänner och försöker bli av med dom nya kungarna. Konstigt att polisen inte kollat upp detta. En del områden har dessutom kanske övertagits av ungdomar som knappt är torra bakom öronen men de är triggerhappy.
Så det är bara att låta dom skjuta på varandra. Att blanda in polisen kanske bara skjuter upp ett slut.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards