Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 4 maj 2022

Av Pink Ozzy - 4 maj 2022 16:48

Vad är nu detta? Ryssland utmålar ett antal kända svenskar som nazister. Detta trots att flertalet är döda, som t ex Astrid Lindgren.
Var går ryssarna allt ifrån? De har ett krig mot Ukraina, inga pengar och snart ingen mat på bordet och så sätter dom upp affischer om gamla svenskar. Skäms Putin, skäms Ryssland. Vi kanske ska tala lite Lenin, Stalin m f........

#putin #ryssland #nazister #kändasvenskar #astridlindgren #krig #ukraina #rysslandikonkurs

Av Pink Ozzy - 4 maj 2022 16:40

Här är det en man som utger sig för en partiledare som ska föra Sverige vidare efter valet och så är hsn rädd för Kakan Hermansson.
Åkesson ska tala under Järvaveckan. Men nu har han hört att Kakan ska delta och få vill inte han vara med. Ytterligare ett barnsligt beteende från Åkesson.
Nej fan Åkesson, kliv upp ur sandlådan och bete dig som en vuxen. Eller är du kvar i nazistgängets retorik och vill bestämma och få bort obekväma personer? Fy på dig. Det är ju ryska kommunister som beter sig så. Tillhör du kanske dom?

#jimmieåkesson #kakanhermansson #järvaveckan #barnsligåkesson

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards