Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 20 maj 2022

Av Pink Ozzy - 20 maj 2022 10:20

Amineh Kakabaveh är f d vänsterpartist och numera politisk vilde. Hon bör omgående avgå och lämna platsen för en partitogen vänsterpartist.
Man har visserligen den möjligheten hon har fullt ut, men lagen bör ändras innan lästa valperiod. Är man inte trogen sitt parti ska man inte sitta kvar i riksdagen och jävlas med alla väljare. Det finns inget parti som heter politisk vilde , därför ska hon ut.
Hon värnar om dina egna frågor och inget annat. Men det misslyckas ju kapitalt. Hon kan rösta rött eller blåbrunt. Något annat alternativ finns inte. Hon vill nu att halva riksdagen gör som hon säger. Det kommer knte att ske. Tider förändras och mqn måste förstå att även ingångna avtal kan och måste brytas ibland. Liberalerna lämnade januariavtalet och därmed försvann alla möjligheter att få gehör för hennes frågor. Inser hon inte det ör jon helt på fel plats.
Att en vänsterpartist röstar blåbrunt är nästintill straffbart och gör stt hon framöver inte kommer att gå bli medlem nånstans. Hon är en person som det inte går att lita på. En sådan person har mist sin rätt till en riksdagsplats.

#politiskvilde #Amineh Kakabaveh #uturriksdagen #liberalerna #vänsterpartiet #socialdemokraten #riksdagen #partitrogen

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards