Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 11 maj 2022

Av Pink Ozzy - 11 maj 2022 19:51

Nu har dansken Paludan fått rätt att hålla tal i Göteborg, Borås och Trollhättan. Innebär att folk i dessa städer borde vara lite oroliga den aktuella dagen. Risken är ju stor att nya ärthjärnor springer ut och försöker stöka till det.
Vi får verkligen hoppas att polisen denna gång tar i bättre och förbereder sig bättre. Det får inte bli upplopp denna gång och drägget ska sättas åt.
Och den där Paludan borde inte ens as läppas in i Sverige.

Av Pink Ozzy - 11 maj 2022 09:23

Nu har första semifinalen av ESC hållits. Och nej jag såg den inte, men hörde några låtar på radion tills jag inte orkade fler dåligt låtar. Det är grymt så usel detta spektakel har blivit. Lördagens final kommer jag att spela in. Måste ha rätten att snabbspola skiten.
Förr var man bara tvungen att se på finalen. Många bra låtar framfördes, men sedan det blev semifinaler så sket det sig. Så många onödigt dåliga låtar jag trodde inte fanns...
Jag tycker inte det svenska bidraget är superbra det heller, men av det jag hört är den bäst än så länge.

#melodifestivalen #esc #uslalåtar

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards