Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 28 maj 2022

Av Pink Ozzy - 28 maj 2022 11:04

De som kommer till vårt land som flyktingar är välkomna så länge de sköter sig och följer våra regler och lagar.
Kommer man hit och kastar ut kvinnor och flickor från balkonger eller tar livet av dom på annat sätt i nån form av hedersmord ska UT. De ska skickas tillbaka till hemlandet. Saknas ett sådant eller de tar inte emot mördaren ska in på livstid. Låt dom ruttna i ett undermåligt fängelse med dålig mat och stinkande vatten.

#balkong #mord #kvinnor #hedersmord #skickautdom

Av Pink Ozzy - 28 maj 2022 10:59

Vårdföretaget KRY måste gå indraget tillstånd. Detta efter att hs lämnat ut telefonnummer och mejladresser till Facebook. Detta är helt oacceptabelt och visar att man nog lämnat ut mer än det om bara prislappen varit den rätta.
Därför måste KRYs tillstånd omgående dras in och den som bidragit till detta måste få sin licens indraget på livstid. Vi som kunder måste gå känna oss 100% säkra på att det som finns på en vårdinrättning inte lämnas vidare till tredje part. Sen spelar det ingen roll om det är ett telefonnummer.
Därför måste staten statuera exempel och stänga av KRY och även straffa dom rättsligt.

#kry #osäker #vårdinrättning #vårdföretag #aldrigkry

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards