Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 14 januari 2024

Av Pink Ozzy - Söndag 14 jan 08:39

Var på Nordic choice hotell. Eller vad JAG trodde var ett Nordic choice hotel, men nu har de döpt om dom till Strawberry hotels. Det ska väl markera att dessa nu tillhör Petter Stordalen.  Och det är inte det värsta. De ska döpa om Friends arena till Strawberry arena ! Så I stället för råttor som spelat där sedanden byggdes ska det nu bli jordgubbar som spelar där. Jag skulle skämmas om jag vore AIKare.

Det har gått på tok för långt med namn på arenor. Ta Globen. Först var det globen. Sen, om jag inte minns fel, Ericsson Globen och nu Avicii Globen. Nu ska den stänga i ett år och kommer därefter säkert heta något annat. 

Eller gamla fina Söderstadion som revs och den nya intill heter Tele2arena. Men inte för mig. Jag envisas med söderstadion och sa t o m upp mitt Tele2-abonnemang .

Och så håller det på landet runt. Man säljer ut sig bara för pengar. Äckligt. Strawberry arena. Jordgubbsarena. De kanske borde måla den röd också. 

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards