Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 8 mars 2022

Av Pink Ozzy - 8 mars 2022 19:17

Jag hänger inte med i Putins tänk. Hand har nu lovat att ögonblickligen sluta invasionen av Ukraina OM ....
....Krim samt 2 enklaver anses som ryskt land.
.....Ukraina slutar kriga
.....Ukraina inte går med i NATO.
Men ärligt, har den mannen alla hästar hemma? Krim och de 2 enklaver tillhör Ukraina. Problemet där är mer eller mindre att ryssarna har kastat ut alla ukrainare och nu vill behålla landområderna. Och det är ju inte Ukraina som startat kriget. Dessutom ska Putin skita i villa förbund Ukraina vill tillhöra.
Det här kriget måste få ett stopp och ALLA bidrag till Ryssland, Belarus och Syrien ska omedelbart dras in och inga affärer får göras med dessa faschiststater.

#ryssland #uktaina #syrien #belarus#putin #nato #lämnatillbakakrimtillukraina

Av Pink Ozzy - 8 mars 2022 09:53

Någon eller några har fått FIFA att göra en helomvändning. Helt plötsligt ska Ryssland få spela i VM-kvalet igen. Det är helt sjukt. Ryssarna dödar fler och fler varje dag och ska ändå få dela boll. Hela FIFA bör skämmas och alla ledamöter bör avgå. Detta är ett hån mot fotbollen.

#fifa #fotboll #vmkval #skamöverfifa #ryssland

Av Pink Ozzy - 8 mars 2022 09:46

Bayern Münchens stjärna polacken Robert Lewandowski är en rakryggad man. Han har avslutat sitt samarbete med Huawei eftersom det har framkommit att de kanske hjälper ryska hackare.
Robert förlorar 50 miljoner på detta. En ansenlig summa som jag tycker Huawei nu bör skicka till Ukraina.
I mina ögon är Robert Lewandowski en ännu större stjärna nu än tidigare.
Danke Robert Lewandowski!!!

#Robertlewandowski #bayernmünchen #huawei #50miljoner #fotbollsstjärna #dankerobertlevandowski

Av Pink Ozzy - 8 mars 2022 09:34

Ellen van Dijk är en av världens bästa cyklister. Nu vann hon igen. Vad fick hon i pris? 10.000 kr, 50.000 kr? Nej, hon fick en skolåda med sexleksaker !!!!! Det borde vara straffbart med sådana priser. Om hon köper såna själv vet jag inte och om hon gör det så är det ju hennes ensak. Men att dela ut det i pris är direkt osmakligt.
Ska de ge en uppblåsbar Barbara till nästa manliga elitcyklist?

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards