Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 22 mars 2022

Av Pink Ozzy - 22 mars 2022 21:36

Nu blir det ju lite larvigt. Arla säljer Kefir. Nu har man stoppat försäljningen eftersom det är ryska lökkupoler på förpackningen. Det kommer inte säljas Kefir innan Arla har hittat på en ny bild på förpackningen.
Det blir nästan lite töntigt när det går till ytterligheterna. Hade ju varit bättre att snabbt ta fram en ny bild först. Kan ju inte ta så lång tid.

#arla #kefir #ryssland

Av Pink Ozzy - 22 mars 2022 21:22

Enligt en bild på en av SDs facebooksidor röstar 28% av bönderna på SD och 24% på Moderaterna. Dessutom 26% på Centern, vilket i sig är mer logiskt.
Men 52% röstar på blåbruna högern. Jag tänker inte göda dessa genom att köpa närodlat svenskt. Så nu blir det världens kött framöver.

Av Pink Ozzy - 22 mars 2022 18:12

Kollar på SMHIs app och ser att det ska bli kanonväder t o m fredag. Sen smäller det till och bli vinter igen. Ända ner till O grader och snö i 3 dagar. Får väl en del vårblommor hjärtslag.
Själv ska jag nog ägna mig lite åt bakning. Börjar bli tomt på bröd i frysen snart efter allt fint väder.
Men å andra sidan har jag ju förstått att detta superväder inte kan hålla på för evigt. Blir nog fler väderomkastningar innan sommaren kommer.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards