Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 13 mars 2022

Av Pink Ozzy - 13 mars 2022 12:36

Syrien ska skicka legosoldster till Ukraina och därigenom hjälpa Putin.  Detta måste innebära ett omedelbart stopp för all form av bidrag till Syrien. Finns ingen som helst anledning att ge Syrien bidrag som de sedan skjuter ukrainare med.


#syrien #ryssland #ukraina #legosoldater #bidrag

Av Pink Ozzy - 13 mars 2022 11:28

Jaha, då har vi återigen haft Mellot. Vann rätt låt? Nja, tyckte inte det tidigare, men hörde den på radion i morse och ändrade mig. Det är en bra låt, men inte mer.
Det var en stor variation av låtar där flera växte nu kär man hörde dom igen. Dessutom har den kvinnliga nakenheten nästan försvunnit. Ett tag var det ju mest halvnakna sångerskor.
Men nu var det helt OK klädmässigt. Men att ha på sig en cowboyhatt gav nog inga pluspoäng.
Men det fanns flera vinnare. Beror ju lite på i vilket sammanhang. Kidsen hade ju sina favoriter och den äldre publiken sina. Men totalt sett måste ju rätt låt vunnit eftersom den fick flest röster.

Av Pink Ozzy - 13 mars 2022 11:17

Vad håller ryssarna på med? Skjutningar mot barn och kvinnor, barnhem sjukhus, skolor o l. När gröna zoner upprättas så att kvinnor och barn ska kunna gå till säkerhet så sätter ryssarna igång och beskjuten karavanen.
Putin måste ju vara första gradens psykopat. Nån som inte krigar mot soldater utan mot kvinnor barn och sjuka. En riktig svinig krigsföring.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards