Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 6 maj 2023

Av Pink Ozzy - 6 maj 2023 09:59

För var dag blir jag mindre och mindre tolerant för dräggen. Var sagt är det nya kvinnor och flickor som misshandlas eller våldtas. Det räcker nu! En gång i tiden höll jag med dom som sa att dom var sjuka och behöver hjälp.
Ja, de behöver hjälp. I USA finns det stadsdelar som är anpassade för såna. De får vara där med nån form av fotboja. Går de utanför hamnar de i fängelse och det vill dom inte. Kastrera dom kemisk och gör de det minsta så skär man av pillevippen.
Det ska vara livstid direkt för de blir aldrig bra.
Våra flickor och kvinnor måste få röra dig fritt utan att vara rädd.
Vi måste också ha en sån domstol som inte felar utan dömer dom som verkligen utfört ett brott.

Av Pink Ozzy - 6 maj 2023 08:41

Hörde på nyheterna att många hade tältat längs kortegevägen i London. Men hallå! Är inte folk kloka? Ligga i tält för att en gammal geezer ska gifta sig? Ja, inte tänker jag kolla. Frågan om man ens ska slå på Rapport ikväll. Borde vara straffbart att kasta ut 3,2 miljarder för ett bröllop när människor svälter.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards