Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 13 maj 2023

Av Pink Ozzy - 13 maj 2023 18:45

Jag har ju alltid haft mina tankar om Bianca Ingrosso. Jag har liksom aldrig gillat henne. Hon var liksom gör mycket tillgjord i mina ögon. Det var mycket hos henne Jag egentligen inte gillade
Men nu hqr jag kollat på Imperiet Bianca och går dra tillbaka en hel del. Hon verkar ju vara jävligt smart. Ingen kan jobba så hårt, ha så bra idéer mm om nan inte är jävligt smart.
Det enda jag undrar är om hon orkar. Hon norde verkligen chilla lite. Varför har uon en stor lägenhet om hon bara jobbar? Skulle ju räcka med en skrubb på jobbet.
Nej Bianca är en bra tjej som behöver ta det lite lugnare för att inte bråka ihop om några år.

Av Pink Ozzy - 13 maj 2023 17:06

Idag skedde de att EU förbjöd att företagen slänger kläder som inte har sålts. Skönt på flera sätt. Främst en klimatframgång. Dessutom slipper ju kläder som tillverkats, ofta av folk i fattiga länder, bara slängas för att de inte sålts inom en viss tid. Desamma gäller kläder som återlämnas vid köp på nätet.
Det här gjorde EU verkligen bra.

Av Pink Ozzy - 13 maj 2023 11:49

Sitter i min fåtölj och lider med värmedyna i ryggen. Ont i rygg och ben som vanligt. Håller på att prova hur det är utan morfintabletterna. Är nämligen inte så säker på att de hjälper som jag vill. Och gör de inte det måste jag byta IGEN. Eller höja styrkan.
Min tanke med pension var ett rörligt liv med resor och trädgård men allt gör ont och allt känns enormt jobbigt. För jobbigt, för ledsamt mm.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards