Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 22 augusti 2023

Av Pink Ozzy - 22 augusti 2023 18:40

Irakier som bränt koraner heter Salvan Momika. Han fick tydligen mågra smällar av någon med boxarhandskar. Varför boxarhandskar? Han borde ha fått spö på riktigt. Med handskarna gjorde det ju inte tillräcklig påverkan på honom. Han har ju ansökt om över 10 bränningar till . Den mannen är ju slut i huvudet och måste stoppas. Bästa vore om han förbjöds att elda, men går inte det.....
Jävla sändare!

Av Pink Ozzy - 22 augusti 2023 10:01

Tycker du också att det är spännande när man väntar på paket? Just nu har jag ett antal beställningar ute. Bl a från Wish, Temu, Matsmart, Clas Ohlsson m fl .
Classes ligger redan i en instabox men enligt paketappen jag använder ska ca 35 kg komma från Matsmart idag så jag väntar väl till efter lunch innan jag tar mig till utlämningsstället. Matsmarts paket ärxalltid roliga eftersom de alltid innehåller bl a en del godis. Men den som tror sig göra stora kap kan glömma det. Det är inte speciellt billigt. De jämför sig hela tiden med ordinarie pris, men du kan egentligen få lika lika billiga varor på extrapris. Så om du jämför mot extrapris eller tar en motsvarande vara tjänar du just ingenting. Men du kan ju få enstaka varor som du inte hittar i din butik. Många av deras varor är dock rena skiten. Det är nya grejer som inte går att sälja i vanliga butiker.
Men nu så nu sitter jag i väntans tider.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards