Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 31 augusti 2023

Av Pink Ozzy - 31 augusti 2023 20:33

Under gårdagens prisutdelning som UEFA höll, fick de engelska förbundskaptenen för damlandslaget chansen att hålla ett tal som ingen var beredd på. Hon tillägnade sin medalj till det spanska damlandslaget som blev utsatta av skitstöveln Louis Rubiales.
Skönt när såna som Sarina tar ton. Då betyder det något. Hennes ord är något värd. Något ädelt.

Av Pink Ozzy - 31 augusti 2023 09:06

Nu har jag fått nog! Nu får regeringen skapa särskilda undantagslagar som gör att folk som skjuter, knivhuggen eller bombar och inte är svenska medborgare ska utvisas omgående. Folk med svensk medborgarskap ska ha minst 25 års fängelse. Gängmedlemmar ska ha minst 5 års fängelse eller ungdomvårdsskola. Det är nog det enda som kan rädda Sverige från totalt förfall. Stenhårda regler och lagar gör att åter få en Sverige man vågar gå ut i.
Den jär regeringen hqr lovat så jävla mycket men gör ingenting. Inte ens koranbränningarna lyckas dom få stopp på. Det var folket som hotade irakiern som fick stopp på idioten. Ku går den här regeringen omgående få tummen ur eller AVGÅ !

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards