Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 30 augusti 2023

Av Pink Ozzy - 30 augusti 2023 11:13

Nu har forskarna kommit fram till att Golfströmmen och AMOC (ett system av golfströmmar) håller på att stanna upp nån gång mellan 2025-2099 p g a smältande havsisar. Det är inte så att det eventuellt kan hända utan DET HÄNDER.
Det innebär ca 10-20 grader lägre temperatur i Europa och att nordpolen drar sig neråt över norra Europa. I länder som t ex Indien blir det storsvält och havet kommer att höjas flera meter längs Amerikas kust. Det innebär stormar och kraftiga regn på många platser och enormt mycket folk som måste fly. Troligen blir vi svenskar ett flyende golk och får uppleva det som syrier, kurder m fl upplever nu.
Jag är ingen forskare och vet inte om det ens hjälper om alla fordon i världen stoppas från och med idag. Vi får bara avvakta. Att rädda jorden är nog försent.

Av Pink Ozzy - 30 augusti 2023 10:16

Nu börjar koranbrännaren Salwan Momika få bajs i byxan. Han har tydligen hotats, vilket på sätt och vis är förståeligt. Så nu ställs 2 koranbränningar in av "personliga skäl ". Ja, ja, det är är i varje fall skönt för alla muslimer att slippa se detta irakiska svin bränna koraner. Hoppas han fortsätter med det samt blir utvisad till Irak.

Av Pink Ozzy - 30 augusti 2023 10:02

Nu har jag fel på prostatan, diabetes typ 2, fel på hjärtat, tumörer i kroppen, mm. Men frågan är om inte ländryggen håller på att ta kol på mig. Äter tabletter mot smärtorna som öot slutade andra, men de hjälper inte. I morse vid 5 skulle jag på toa. Tror du jag kom upp ur sängen ? Nej du, jag fick övergå till plan B för att komma upp. Det gick med nöd och näppe. Men sen skulle jag ner på toastolen, vilket var minst lika smärtsamt. Fick inta frukosten i vardagsrummet eftersom jag inte kunde sitta i köket. Går jag så blir det med käpp. Min läkare vill inte skriva ut mer morfin. Lika bra kanske för skiten hjälper ju inte. Får väl ta mig till plattan i Stockholm och handla upp mig rejält. Det här blir jag galen av.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards