Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 4 november 2023

Av Pink Ozzy - 4 november 2023 17:02

Vad var det jag sa? Väskförbudet gör ingen som helst nytta. Kan du ta bengaler och öl med sig in på arenan Kan du också ha bomber med sig in. Så att skylla väskförbudet på terrorhot är ju bara larv. Se till att få kort bengaler först. Men det har ju poliser och vakter inte brytt sig om. Så på denna match en vakt som stod 3 meter från en kille som eldade en bengal. Vakten gjorde inte nånting. Så värdelös. Detta var en uppvisning av en riktig skandal. När ska vi slippa bengaler? När det smällt på riktigt? Ha inte lär det bli tidigare. För det är vakter och poliser på tok för flata. Skandal.

Av Pink Ozzy - 4 november 2023 15:18

Väntar framför TVn på att Värnamo-Bajen ska börja. Så nu håller de troligen på qtt ta ifrån folk påsar och häskor.
Att de sedan röker på läktaren eller håller i en ölflaska tycks man inte bry sig om. Och nu är det full fyr på de bengaliska ledarna. Varför? Ska dom stoppa diverse otyg så ska dom väl kolla ordentligt. Men både polis och vakter verkar mest vara intresserade av att se på matchen. Nån kontroll verkar de inte ha.
Själv tänker jag sy upp ett par byxor med gigantiska fickor. I storlek som en halv konsumkasse. Benen kommer att bli lite breda, men man får ju offra lite. Sen ska jag gilla dom med vatten, frukt och mån bengalisk attrapp. De kan ju inte stoppa mig. Det är ju inga väskor.
Men nu tittar vi på den här matchen.
HEJA BAJEN !

Av Pink Ozzy - 4 november 2023 13:38

Erdogan tycks vara ett ärkesvin. Sverige har tillmötesgått honom på massor av punkter. Varje gång Sverige har uppfyllt dom säger han att vi inte gjort något och ska göra mer.
Men märker ni inte att karln går i Putins ledband? Putin vill ju inte att Sverige ska gå med i NATO. Därför kommer han ideligen med nya krav . Det får vara slut med det nu Kristersson. Skit i NATO och ge inte turken ett öre i bidrag längre så får vi se vem som vinner den fighten. Men tyvärr har vi en statsminister som är så kåt på en NATO-plats så hsn snart suger av Erdogan också om han ber om det.
Kristersson, visa att du är en karl och säg nej nångång.

Av Pink Ozzy - 4 november 2023 10:45

Under senare tid är det allt fler lastbilar som hamnar i olyckor. Vad beror det på? Är det svenska eller utländska förare/lastbilar? Borde inte polisen göra en insats och kolla alla lastbilar som rör sig i Sverige. Utan att veta är jag tädd för att det funkar både jär och där för att spara pengar. Verkar som omvdagens böter inte avskräcker och bör således höjas ordentligt. Vi kan inte ha en laglös lastbilspark på våra vägar.
Det borde ju registreras vilken typ av lastbilar som hamnar i olyckor och kolla justvdom oftare.
Så här kan vin inte ha det i vinter!

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards