Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 7 november 2023

Av Pink Ozzy - 7 november 2023 10:55

Det tycks nu finnas minst 1 beväpnad person på en skola i Täby, Stockholm.
Ska detta aldrig ta slut? Nej kära poliser, skjut skarpt. Det blir jsnske inte då väldigt mycket bättre , men vi slipper en skjutgalen dåre på gatorna. Har polisen det några gånger så är det kanske inte så kul att hålla i ett vapen längre. Skjut skarpt och sluta dalta. Jag är en jävel på att skjuta med de flesta vapentyper och ställer gärna upp.

Av Pink Ozzy - 7 november 2023 09:30

Jag säger vara en sak. Skaffer inte mina sjukdomar. Eller rättare sagt skaffa er inga alls.
Vaknade strax före 8. Såg att frugan sov så jag låg kvar. Vissa nätter sover hon väldigt dåligt och då sover hon på morgonen. Annars är hon up mellan7 och 8. Men nu sov hon. Jag blev mer och mer kissnödig, men tvingade mig kvar. 8,25 klappade en vänlig hand på min kind och jag for upp och tog mig snabbt till toan.
Men försent. Pyjamasbyxorna, kalsonger och en mindre matta var blöt. Efter att ha suttit och vilat ryggen på toan en stund var det bara att hämta svabben och tvätta golvet.
Först nu sitter jag i fåtöljen och äter frukost. Jag är helt färdig och måste nog vila nån timme sen.
Så skaffa er inte cancer, ryggbesvär och prostatabesvär samtidigt.det är ett helvete. Bara de senaste 5 dagarna har det hamnat 10-15 kalsonger, 3 pyjamasbyxor och 2 mysbyxor i tvätten . Så tvättmaskinen får i varje fall jobba. Jag blir bara så otroligt slut av allt elände.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards