Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 15 november 2023

Av Pink Ozzy - 15 november 2023 13:44

Nu har statsminister Kristersson gått över gränsen. Att helt fräckt gå ut och vidöppet men falska rykten visar bara vilken nolla han är. Att anklaga någon för terrorist för att Kristersson har lyssnat på rykten är en dödssynd om man är statsminister och visar klart och tydligast vi snarast behöver en ny statsminister. Det får inte fortskrida som det gjort från gång till annan att en statsminister sprider ut rykten. Det är en skam för moderaterna, regeringen, riksdagen och Sverige att vi har en statsminister som ör en ryktesspridare. Fy fan!!!


https://tv.aftonbladet.se/video/362242

Av Pink Ozzy - 15 november 2023 09:43

Jag vill inte göra en egen grej av våldet mot kvinnor och jag lägger inte ut länken för att tjäna några pengar. Nej, jag lägger ut länken för att du ska läsa om hur jävligt många kvinnor har det. Jag vill bara tillägga att om ni känner att ni är på väg in i ett sådant förhållande ta kontakt med en stödgrupp och lämna mannen. Han ändrar sig aldrig vad han än lovar.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5Byy4O/aftonbladet-granskar-har-ar-den-typiske-kvinnomordaren

Av Pink Ozzy - 15 november 2023 09:28

En vinna vid namn Jeanette misshandlades så mycket av sin man att hon till slut avled. Hon fotade och dokumenterade dock sina skador hela tiden tills hon till slut dog.
Nu ska Högsta Domstolen avgöra hur mycket våld man kan utsätta en människa för utan att hållas ansvarig för hennes död.
Detta är det ultimata vansinnet i en rättsstat. Man slänger ner miljoner i självklarheter. Det ska inte behövas nån domstol för det. Han ska sitta inne på livstid.
1. En s k "man" som misshandlar "sin" eller någon annan kvinna så svårt att hon dör är alltid för mycket våld.
2. En kvinna som på något sätt blir misshandlad eller bara slagen är för mycket våld.
3. En kvinna som är rädd för "sin" man ska alltid få omgående hjälp av en stödgrupp för att snarast flytta från honom.
4. En man som slår en kvinna ska alltid in på Hall, Kumla eller liknande hård anstalt för att dömas av de intagna.
5. En man som misshandlar en kvinna ska alltid dömas till maximalt fängelsestraff.
6. Är mannen av utländsk härkomst och inte svensk medborgare skall han efter avtjänad staff skickas till sitt hemland.
Detta är några straffmetoder jag skulle vilja se att Sverige använde sig av. En kvinna ska ha sina rättigheter i alla lägen. Så att ha denna rättegång är ett helt onödigt slöseri att kasta bort statliga pengar på.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards