Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 10 november 2023

Av Pink Ozzy - 10 november 2023 23:36

Ukraina anfalls av Ryssland och Palestina av Israel. Detta är inga naturkatastrofer.
Men idag startade det med över 800 jordbävningar. Resultatet kan bli ytterligare ett vulkanutbrått. Nu när vintern närmar sig kastas Island ut i en ovisshet.


Här ser du Island och olika jordbävningar bara de senaste timmarna. Ser inte så lovande ut.

Av Pink Ozzy - 10 november 2023 22:30

Efter de senaste 2 dagar inkl 1 spa behöver jag vila upp mig. Så jag sitter tillbakalutad i min vilfåtölj och tittar ett rogivande engelskt program om att göra om ett hus på Sicilien.
Och tro inte att jag får vila i morgon. Slalom, störtlopp, Bajen som ska ta SM-guld för damer och tvätta bilen. Så det blir nog full rulle. Köpte 7 CD idag. De lär jag dock inte höra mycket av i morgon. Inte heller det 70-tal skivor jag lånat av min kompis kommer jag att ens titta på.
Nej, men jag ska ta fram min Bajenflagga och hänga den utanpå huset och bara heja på våra fantastiska tjejer.
God natt och sov gott.

Av Pink Ozzy - 10 november 2023 17:46

Nu måste Ebba Busch lämna politiken. Att säga att socialdemokraterna scanderar antisemitiska slagord på gatorna är ju en lögn så man baxnar och är en av själen till politikerföraktet och hennes egen kräftgång i politiken . Ändå tycks hon inte förstå det. Eftersom hon saknar självkritikbörhon nu lämna politiken och inte bara Kd. Hon förstör hela den politiska rörelsen gör alla politiker.
Detta är skandal att denna lögnerska får finnas inom den svenska politiken. Kasta ut henne nu.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards