Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 10 november 2023

Avkoppling

Av Pink Ozzy - 10 november 2023 22:30

Efter de senaste 2 dagar inkl 1 spa behöver jag vila upp mig. Så jag sitter tillbakalutad i min vilfåtölj och tittar ett rogivande engelskt program om att göra om ett hus på Sicilien.
Och tro inte att jag får vila i morgon. Slalom, störtlopp, Bajen som ska ta SM-guld för damer och tvätta bilen. Så det blir nog full rulle. Köpte 7 CD idag. De lär jag dock inte höra mycket av i morgon. Inte heller det 70-tal skivor jag lånat av min kompis kommer jag att ens titta på.
Nej, men jag ska ta fram min Bajenflagga och hänga den utanpå huset och bara heja på våra fantastiska tjejer.
God natt och sov gott.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Tisdag 2 juli 13:01

Det finns både gamla och sjuka. Dessutom dom har så mycket så det skulle enkelt ge med sig till fattigpensionärer. Men så är det t ex inte. Ta t ex RUT och RUT- avdrag som höjs från 100 till 150.000. Sen går man ut och säger att vi får det billigare....

Av Pink Ozzy - Tisdag 2 juli 10:48

Jag spelar varken på Bingolotto eller andra spel sedan många år tillbaka, så kanske det dlinker in något fel nu, men då här är det tydligen.  I Bingolotto ska det finnas ett spel som heter Färgfemman. En tjej ringde in och vann en Volksvagen ID 4 f...

Av Pink Ozzy - Tisdag 2 juli 09:17


Frågan är hur länge vår jord vill ha oss kvar med dessa ledare. Putin , Ryssland Aleksandr Lukasjenko,  Vitryssland  Kim Jong-Un ,  Nordkorea Xi Jinping , Kina  Ännu ej vald högerpolitiker , Frankrike Viktor Orbán , Ungern  Giorgia Melo...

Av Pink Ozzy - Måndag 1 juli 09:29


Att föräldrar ska lära barn folkvett har gällt i alla tider. Men inte nu längre. Föräldrar som nu har barn har växt upp i den fria uppfostrans tider vilket gör att deras barn gör lite som de vill, tyvärr. Nu måste vi vända på det hela igen, vilket ...

Av Pink Ozzy - Måndag 1 juli 08:58

Nu har eländet mördarsniglar kommit igen. För några dagar sedan plockade frugan 111 stycken på kvällen. Igår gick jag ut i regnet och delade 35 stycken. I år har de t o m gett sig på potatisblasten. Jag gar inte tagit upp potatis ännu och ved således...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards